Školenia-Kurzy Dr. Jančanský

 

Dobrý deň  vážený návštevník, v tejto sekcii Vám ponúkame náučno úsmevný pohľad na rôzne obchodné a komunikačné situácie, ktoré Vás možno pobavia a možno i primäjú k naštartovaniu zmien.
Ďakujeme,že ste venovali čas naším úsmevným zamysleniam.    
Dr. Vladimír Jančanský 

 

A ako je to u Vás ?

Majú Vaši predajcovia dostatok trpezlivosti ?

Ako funguje komunikácia vo vašej firme ?

Motivujete správne svojich podriadených ?


Vedia sa zamestnanci jasne vyjadrovať , alebo... ?

Majú  Vaši manažéri dostatok kreativity ?

 

Vedia Vaši zamestnanci dosiahnuť očakávané ciele počas obchodnej návštevy ?

Nechýba vašim predajcom kreativita v kritických situáciách ?

Vedia Vaši zástupcovia elegantne zvládať námietky, alebo...?

 

Požadujte od podriadených predovšetkým výsledky !

 

Situácia v čakárňach ambulancii sa vyhrocuje, sú na to Vaši reprezentanti pripravení ?

 

 

 

Ak predávajúci neodhalí motívy konania kupujúceho, dôsledky môžu byť rozmanité...

 

 

Použité prostriedky môžu niekedy  poprieť  dobrú myšlienku...

 

 

Ak konám v najlepšej vôli ku prospechu veci, nemám problém priznať si chybu....

 

 

Je Vám povedomá táto situácia ?

 

 

 Je zodpovedné mať pripravené vhodné riešenia na očakávané situácie!

 

 

 

Neprehliadajte zjavné problémy Vašich podriadených !

 

 

 

Aký je Váš názor na direktívne riadenie ?

 

 

 

 

Naozaj viete , čo robia  pracovníci , keď uprene hľadia do monitoru? 

 

 

 

Treba si vedieť vybrať jeden cieľ a uskutočniť ho, inak......

 

 

 

 

Ani "najsilnejší" manažment nedôjde do cieľa so slabým predajcom a naopak to platí obzvlášť !

 

 

 Skutočne dôverujete svojím spolupracovníkom ?

 

 

Neuspokojte sa s tým, čo je na povrchu !

 

 

 

Vedia si Vaši zamestnanci vzájomne nezištne zdieľať svoje skúsenosti ?

 

 

 

Vyvarujte sa predsudkov v obchode !

 

 

 

 späť na novinky