Dobrý deň vážený návštevník, v tejto sekcii Vám ponúkame náučno úsmevný pohľad na rôzne obchodné a komunikačné situácie, ktoré Vás možno pobavia a možno i primäjú k naštartovaniu zmien. Ďakujeme,že ste venovali čas naším úsmevným zamysleniam. Dr. Vladimír Jančanský
A ako je to u Vás ?
Majú Vaši predajcovia dostatok trpezlivosti ?
Ako funguje komunikácia vo vašej firme ?
Motivujete správne svojich podriadených ?
Vedia sa zamestnanci jasne vyjadrovať , alebo... ?
Majú Vaši manažéri dostatok kreativity ?
Vedia Vaši zamestnanci dosiahnuť očakávané ciele počas obchodnej návštevy ?
Nechýba vašim predajcom kreativita v kritických situáciách ?
Vedia Vaši zástupcovia elegantne zvládať námietky, alebo...?
Požadujte od podriadených predovšetkým výsledky !
Situácia v čakárňach ambulancii sa vyhrocuje, sú na to Vaši reprezentanti pripravení ?
Ak predávajúci neodhalí motívy konania kupujúceho, dôsledky môžu byť rozmanité...
Použité prostriedky môžu niekedy poprieť dobrú myšlienku...
Ak konám v najlepšej vôli ku prospechu veci, nemám problém priznať si chybu....
Je Vám povedomá táto situácia ?
Je zodpovedné mať pripravené vhodné riešenia na očakávané situácie!
Neprehliadajte zjavné problémy Vašich podriadených !
Aký je Váš názor na direktívne riadenie ?
Naozaj viete , čo robia pracovníci , keď uprene hľadia do monitoru?
Treba si vedieť vybrať jeden cieľ a uskutočniť ho, inak......
Ani "najsilnejší" manažment nedôjde do cieľa so slabým predajcom a naopak to platí obzvlášť !
Skutočne dôverujete svojím spolupracovníkom ?
Neuspokojte sa s tým, čo je na povrchu !
Vedia si Vaši zamestnanci vzájomne nezištne zdieľať svoje skúsenosti ?
Vyvarujte sa predsudkov v obchode !
späť na novinky
|