Školenia-Kurzy Dr. Jančanský |
Obchodné techniky
Cieľ:
kurz je zameraný na vyškolenie predajcu tak,aby si dokázal vybudovať dôveru zákazníka a zvládol jeho námietky. Predajcovia sa naučia nie len predajné techniky,ale zvládnu predajný kruh a jemné detaily v komunikácii. Účastníci získajú návod ako zvládať problematických klientov a spoznať ich motiváciu,ktorá rovnako môže často rozhodnúť o výsledku jednania. Základom úspešného predaja, je poznanie potrieb zákazníka a v ovládnutie jeho času a priestoru. Samotné predajné techniky sú nadstavbou,umožňujúcou efektívne využiť získaný „priestor a čas“.
Obsah kurzu:
prvý dojem , profesionalita predajcu dôvera, klient, kolega
poznanie a zvládnutie pravidiel komunikácie zvládnutie nadviazania kontaktu s možným zákazníkom odhad obchodného partnera poznanie a zvládnutie krokov predajnej návštevy ako sa presadiť oproti konkurenčnej ponuke spôsoby uzatvorenia obchodu námietky v inom uhle pohľadu zvládanie konfliktných (ťažkých) situácií (osočovania, osobného útoku)
V rámci programu bude kombinovaný výklad s interaktívnymi prvkami a modelové situácie, tj. hranie typických situácií v rozhovoroch so zákazníkmi s následnou spätnou väzbou. V kurze je podľa potreby používaná audiovizuálna technika
späť
|
|
|
|