Školenia-Kurzy Dr. Jančanský


Obchodné techniky

Cieľ:

kurz je zameraný na vyškolenie predajcu tak,aby si dokázal vybudovať dôveru zákazníka a zvládol jeho námietky. Predajcovia sa naučia nie len predajné techniky,ale  zvládnu predajný kruh a jemné detaily v komunikácii. Účastníci získajú návod ako zvládať problematických klientov a spoznať ich motiváciu,ktorá rovnako môže často rozhodnúť o výsledku jednania. Základom úspešného predaja,  je poznanie potrieb zákazníka a v ovládnutie  jeho času a priestoru.
Samotné predajné techniky sú nadstavbou,umožňujúcou efektívne využiť získaný „priestor a čas“.

 

Obsah kurzu:

prvý dojem , profesionalita predajcu dôvera, klient, kolega

poznanie a zvládnutie pravidiel komunikácie 
zvládnutie  nadviazania kontaktu s možným zákazníkom
odhad obchodného partnera 
poznanie a zvládnutie krokov predajnej návštevy
ako sa  presadiť oproti  konkurenčnej ponuke  
spôsoby uzatvorenia obchodu
námietky v inom uhle pohľadu 
zvládanie konfliktných (ťažkých) situácií (osočovania, osobného útoku)             

 

                                     

V rámci programu  bude kombinovaný výklad s interaktívnymi  prvkami a modelové situácie, tj. hranie typických situácií v rozhovoroch so zákazníkmi s následnou spätnou väzbou.  V kurze je  podľa potreby používaná audiovizuálna technika

späť